VRAGEN? KLACHTEN?

Ondanks het feit dat we ons uiterste best doen om kwalitatieve zorg te verlenen zou het kunnen dat je om de een of andere reden niet tevreden bent over de hulpverlening. In dat geval kan je je richten tot de verantwoordelijke van het team. Je kan dit mondeling doen maar ook schriftelijk. De gegevens van de 4 teamverantwoordelijken vind je hieronder. Zij zullen zorgvuldig luisteren naar jouw klacht en proberen om een oplossing uit te werken. 


Diest: Petra.Tubbeckx@msocvlaamsbrabant.be, Delphine Alenuslaan 6, 3290 Diest 

Vilvoorde: Eline.VanNieuwenhuijsen@msocvlaamsbrabant.be, Vlaanderenstraat 43, 1800 Vilvoorde

Leuven: Tim.Goffin@msocvlaamsbrabant.be, Maria-Theresiastraat 109, 3000 Leuven

Tienen: Mich.Thijssen@msocvlaamsbrabant.be, Grote Bergstraat 2, 3300 Tienen


Wanneer je toch blijvend ontevreden bent en jouw klacht wil bespreken met iemand buiten de voorziening kan je de ombudspersoon raadplegen, ook deze raadpleging kan mondeling of schriftelijk.

De ombudspersoon zal altijd naar je luisteren, je vragen ernstig nemen en samen met jou zoeken naar de best mogelijke oplossing. Uiteraard blijven het gesprek en de verstrekte gegevens volledig vertrouwelijke en anoniem. De ombudspersoon zal nooit zonder je toestemming verdere stappen ondernemen. 

Een gesprek met de ombudspersoon is gratis!


Ombudsvrouw: Kris Bruyninckx, 0497 47 70 66, kris.bruyninckx@ombudsfunctieggz.be of per brief naar Overlegplatfom Geestelijke Gezondheidszorg Vlaams - Brabant, t.a.v. Kris Bruyninck, Groeneweg 151/8, 3001 Heverlee






keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x