VRAGEN? KLACHTEN?

Ondanks het feit dat we ons uiterste best doen om kwalitatieve zorg te verlenen, zou het kunnen dat je om de een of andere reden niet tevreden bent over de hulpverlening. In dat geval kan je je richten tot de verantwoordelijke van het team. Je kan dit mondeling doen maar ook schriftelijk. De gegevens van de 4 teamverantwoordelijken vind je hieronder. Zij zullen zorgvuldig luisteren naar jouw klacht en proberen om een oplossing uit te werken. 


Diest: Petra.Tubbeckx@msocvlaamsbrabant.be, Delphine Alenuslaan 6, 3290 Diest 

Vilvoorde: Evelien.Bulckmans@msocvlaamsbrabant.be, Vlaanderenstraat 43, 1800 Vilvoorde

Leuven: Veerle.Bex@msocvlaamsbrabant.be, Maria-Theresiastraat 109, 3000 Leuven

Tienen: Mich.Thijssen@msocvlaamsbrabant.be, Grote Bergstraat 2, 3300 Tienen


Wanneer je toch blijvend ontevreden bent en jouw klacht wil bespreken met iemand buiten de voorziening, kan je terecht bij de Onafhankelijke Ombudsdienst Geestelijke Gezondheidszorg.

Onze ombudspersoon is Kris Bruyninckx. Zij zal altijd naar je luisteren, je vragen ernstig nemen en samen met jou zoeken naar de best mogelijke oplossing. Je kan haar bereiken via telefoon, mail of chat. Uiteraard blijft het gesprek volledig vertrouwelijk en anoniem. De ombudspersoon zal nooit zonder jouw toestemming verdere stappen ondernemen. 

Een gesprek met de ombudspersoon is gratis! Meer informatie kan je vinden op www.oogg.be.

Je kan onze ombudspersoon bereiken op het telefoonnummer: 0497 47 70 66 of via mail: Kris.bruyninckx@oogg.be 






VRAGEN? KLACHTEN?

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x